Blogger jeg leser

onsdag 5. desember 2012

Weheartit -en kilde til inspirasjon

Siden jeg startet denne bloggen i går, så har jeg ikke rukket å introdusere meg selv noe særlig, men dere leser vel i linjene og forstår at jeg er en ung kvinne som er over gjennomsnittlig glad i bøker? Jeg elsker bøker. Det å holde en ny bok i hendene og dra inn den søte duften av papir og blekk er et vakkert, unikt og veldig privat øyeblikk for oss bibliofile, kanskje er det tilogmed høydepunktet i hverdagene våre? Skriv gjerne inn og fortell hva dere synes er det beste med å holde en ny bok i hendene dine, eller en gammel og kjær venn som du kjenner ut og inn. Noe annet som jeg virkelig elsker å kombinere sammen med en god bok er en enda bedre kopp te, og et pledd. Pleddet må ikke glemmes. Nedenfor har jeg samlet et knippe bilder fra Weheartit som skal inspirere dere lesere til å slappe av, brygge en kopp kaffe,kakao eller te, plukke ut en bok fra hylla, sette dere ned og bare forsvinne inn i denne magiske verdenen som venter på dere. Skriv gjerne inn å fortell hvilken bok du valgte og hvorfor. Jeg begynner nok på Elijah's mermaid i dag. Vi blogges!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar