Blogger jeg leser

mandag 17. desember 2012

Nattlektyre:A christmas carol ( e-bok varianten)

Når man har kalt på Jon Blund , ganske desperat, de siste timene men kun møter en vegg av mørk stillhet, er det kun en ting en stakkar kan gjøre: å lese! I utgangspunktet har jeg helt fobi for e-bøker, men når man blir tilbydd en gratis "utgave" av Charles Dickens' A christmas carol, så nekter jeg for øyeblikket å la fobien min stanse meg. Fobi og fobi, det er vel heller det at jeg helst vil ha papirbøker og ikke ser noen grunn til å la dem dø ut og forsvinne for å bli erstattet av skjør teknologi som når som helst kan bryte sammen. Nå leser jeg e-boken på iPhonen min og skriften er ikke helt ideell for litt trette øyne. Nok om dette, jeg føler for å smette inn igjen i et iskaldt London hvor Scrooge i dette øyeblikk ser den avdøde Mr.Marleys ansikt i dørklinken.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar