Blogger jeg leser

tirsdag 2. april 2013

Hva jeg leser for tiden: Kate Mortons Hemmeligheter

Siden jeg holdt 'Tilbake til Riverton' i hendene mine for første gang da jeg fikk min første jobb i bokhandel, har jeg vært Kate Morton fan. Hun har en evne til å knytte leseren emosjonelt opp mot karakterene sine og knytter derfor et uforglemmelig bånd mellom leser og bok. 'En svunnen tid' skuffet meg, så da 'Hemmeligheter' endelig dukket opp i postkassen grugledet jeg meg veldig til å begi meg ut på dette nye eventyret. Ville den klare å leve opp til ' Tilbake til Riverton' og 'Den glemte hagen' ? Den er på langt nær like minneverdig som storesøsknene sine, men den funker, den gjør virkelig det. De gode gamle familiehemmelighetene er på plass og det samme er det tidløse suset av en annen tid. Det er karakterene jeg ikke helt får tak på. Nå har jeg knappe 100 sider igjen, så når jeg får rotet meg til å lese den ferdig så vil det etterhvert dukke opp en bokanmeldelse her. Håper at dere har hatt en finfin påske!

1 kommentar:

  1. Denne boka er på vei hjem til meg også, gleder meg! Håper Kate innfrir :)

    SvarSlett