Blogger jeg leser

torsdag 13. desember 2012

Nytt bokkjøp:Katherine Webb's Det du ikke ser

De siste dagene har jeg vært en forferdelig blogger og ikke minst en enda værre leser-biologiboka derimot har vært min faste sengelektyre. I dag, selv om det ikke gikk særlig bra, så er jeg nå offisielt ferdig med eksamener for i år. Jeg føler meg fri som fuglen, en bør har blitt løftet fra mine skuldre, jeg kan grave frem en fin bunke bøker fra den støvete bokhylla mi og rømme fra hverdagen-uten å trenge å få dårlig samvittighet for det. Jeg leste nettopp ut Elijah's mermaid og i morgen skal dere få vite akkurat hva jeg syntes om den. De 40 siste sidene var litt langdryge, og jeg begynte å bli en smule rastløs fordi at mye av det Essie Fox lirte ut av seg i siste liten kunne hun fint ha spredd litt utover i boken mens den var på sitt mer hårreisende, som i hårreisende spennende. Dette er desidert en av de beste bøkene jeg har lest ut i år, men mer om dette i morgen. Mens jeg har pugget til biologieksamen og derfor har vært helt og holdent fraværende fra bloggen, så ser jeg at noen av dere leserne har lagt igjen litt kommentarer til meg, noe jeg synes er kjempe koselig, så tusen takk! Disse blir besvart i morgen, da jeg for øyeblikket taster i vei fra mobilen og det ser ikke ut til at man kan besvare kommentarer fra blogger appen? Det begynner å bli seint for dere, så jeg takker for meg, men tvil ikke på at jeg kommer til å begynne å lese for fullt i Det du ikke ser av Katherine Webb mens jeg ber en stille bønn om at den er bedre enn forgjengeren sin Arven. Det var en bok jeg ikke nølte med å gjemme i søpla... God natt medbloggere og kjære lesere, vi blogges igjen i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar