Blogger jeg leser

onsdag 5. desember 2012

3 for 2 tilbud på Rimi!

Tre velsmakende Nescafè pakker med Cafè au Chocolat blei derfor med meg hjem, slik at vi kan møte mange kalde, ravnsvarte vinterkvelder sammen. Ellers har kvelden bestått av intens lesing av både Zohra's ladder ( som jeg nå er ferdig med) og Elijah's mermaid. Allerede er jeg på side 112 og det smerter meg at jeg snart må legge den fra meg da jeg har eksamen grytidlig i morgen. Kriminelt tidlig faktisk! En positiv ting kanskje, siden jeg innerst inne vil spare litt på Elijah's mermaid, samtidig som min indre djevel krever at jeg leser videre. Uten å ville røpe for mye om boken, så kan jeg herved stadfeste at den er for fans av Michel Faber og Sarah Waters, og dere lesere som har erfaringer med disse vet jo allerede nå hva dere kan forvente dere av Elijah's mermaid. Noen passasjer minner også litt om Kate Morton, Essie Fox har denne romantiske touchen når hun skriver som blander seg fint inn med det råere seksuelle og mystiske.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar