Blogger jeg leser

fredag 14. desember 2012

Bokanmeldelsen er på vei

Men i all min menneskelige svakhet blei jeg sittende med et glass boblende pepsi max og Top Gear isteden. For å gjøre opp for forsinkelsen poster jeg derfor noen herlige,hjertevarme sitater og bilder fra we heart it som jeg vet dere bokelskere vil sette pris på. Bokanmeldelsen kommer garantert i løpet av kvelden! Før jeg logger ut vil jeg bare informere om at jeg har gjort noen nye bokkjøp, jeg har gått til anskffelse av Charles Dickens' A christmas carol , som jeg sjokkerende nok ikke har fra før av og Judith Flanders' The Victorian city som bruker mye fakta fra Charles Dickens bøker og fra barndomstiden hans og frem til han døde på 1870-tallet. Det er mulig at jeg legger ut et lite innlegg om denne ,også siden det kan være at noen av dere leserne synes at dette virker som en interessant bok. Jeg regner med at de fleste har lest A christmas carol, så det blir ikke noe innlegg om denne, men det kan være at jeg anmelder den alikevel når jeg får lest den om igjen. Kanskje gjør den et annet inntrykk på meg nå i voksen alder enn det den gjorde da jeg var barn?









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar