Blogger jeg leser

fredag 1. mars 2013

Årets Mammutkjøp

Jeg er fullt klar over at det er smertelig lenge siden denne bloggen har blitt oppdatert, og grunnen er som følger: 14 dager i Marrakech! Litt nye bøker om fabelaktige Marokko klarte jeg selvfølgelig å snike med meg i kofferten samt en drøss med nye opplevelser av det koselige og mindre koselige slaget. Jeg rakk akkurat å få med meg de siste dagene av Mammutsalget. Er det flere enn meg som syntes at det var dårligere tilbud i år? Jeg blei iallefall ikke imponert over dette årets boktitler. 2 nye bøker var det jeg kjøpte, fordi de fenger min litt mer eksotiske interesse innenfor bokfronten: midtøsten og islam. Jeg drepte Sjeherasad og Muhammed fanget umiddelbart oppmerksomheten min siden de i disse urolige tider er høyst aktuelle. Mer om disse i et senere innlegg, for jeg er igjen på bokjakt, denne gang på Amazon.com. Hvilke bøker kjøpte du i løpet av Mammutsalget?

1 kommentar:

  1. Det hæres ut som en super ferie. Gleder meg til å se hva du finner på Amazon!

    SvarSlett